Geometria kół
Wykalibrowanie geometrii podwozia wymaga starannego przestrzegania norm kątowych zaplanowanych przez producenta, zaliczamy do nich zbieżność, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, kąt pochylenia sworznia zwrotnicy i kąt pochylenia koła.
Aby to zapewnić stosujemy skomputeryzowane stanowisko diagnostyczne dobierające ustawienia kątowe, ponieważ jakiekolwiek odchylenie od tych wartości powoduje: niepoprawne prowadzenie się pojazdu na zakrętach i przy jeździe na wprost, wiąże się często ze źle ustawioną kierownicą, powoduje większe zużycie opon i paliwa, oraz utrudniony powrót kierownicy z zakrętu do jazdy na wprost.
Odchylenia od właściwych ustawień kątowych pojawiają się wraz ze zużyciem eksploatacyjnym układów jezdnych, jednak znacznie przyśpiesza ten proces i jest trudnym testem dla jego podzespołów użytkowanie auta na dziurawych nawierzchniach, oraz uderzenia w przeszkody i kolizje drogowe.
Bez przerwy mamy do czynienia z problemami Klientów z niepoprawnym prowadzeniem się pojazdu. Co więcej uważają oni, że wykalibrowanie geometrii wystarczy. Zwracamy zawsze uwagę, że jeżeli elementy układu jezdnego wpływające na geometrię będą uszkodzone, kalibrowanie geometrii może nic nie dać i należy zacząć od usunięcia usterek, a wszelkich jaśkowych metod siłowego prostowania geometrii ze względu na własne bezpieczeństwo szczerze radzimy unikać.
Jeśli Państwa auto ulegnie nagłej awarii za każdym razem postaramy się pomóc i przyjmiemy auto od ręki.